Ascultă-mă când tac și iubește-mă când te ignor! Nu mai am cuvinte pentru a te asculta…

Dacă aș fi avut pentru un moment timpul în mâinile mele, nu aș fi spus nimic.. Daca aș fi avut încă o clipă, ți-aș mai fi privit o dată chipul, fără să îți vorbesc pentru că știu că vorbele mele te dureau. Și până și vocea mea îți împungea un cuțit în suflet.

Mă alintai atunci când mă trezeam dimineața la tine în pat, dar acum nici măcar nu mă mai saluți. Pentru că probabil vocea mea îți amintește de șoaptele spuse la ureche sub un pod din parc în vara aia..woman-1958723_1920.jpg

Sunt închisă acum între 4 pereți și totul acum se întoarce împotriva mea, este frig și te simt în fiecare colț al camerei. Nu spui nimic, nu vrei să mă rănești sau poate că eu nu mai am cuvinte ca să pot să te ascult.

Mă privești sau stai cu spatele la mine, privești pe geam? Nu-mi dau seama pentru că oricum de fapt ești doar o fantomă. De fapt văd ce vreau să văd și în nici un caz nu ce este real.

Până și praful de pe sol se lipește de mine, doar tu nu ai știut să rămâi lipit de inima mea.. De aici și vorba aia, nu ești nici cât negrul sub unghie, nu ești nimic, nu ești nici măcar un praf dintr-o cameră murdară de trecutul nostru.

Și nu știu dacă eu greșesc. Nici măcar nu știu ce mai vreau de la tine. Te cert în mintea mea și când te văd în preajmă îmi doresc să te sărut. Ești un magnet și eu sunt un șurub. Mă atragi. Nu neg! Dar iubire nu mai există.

Data viitoare nu mă mai vezi, nu mă mai simți. Pentru că data viitoare nu te mai las să îmi faci rău cu mâinile tale catifelate.

Data viitoare și dacă mi-aș dori  să te mai simt în brațe, în mine, data viitoare voi pleca, mă voi îndepărta, aș fugi de tine pentru că am auzit că alergatul face picioarele frumoase.

black-and-white-1678414_1920

Ce bărbat ești tu ca să mă lași să plec? Și apari, dispari, mă vrei, mă respingi, mă atragi, mă dezguști. Ce simt pentru noi. Nu mai am cuvinte nici măcar să te opresc să mă oprești, ca să putem să vorbim iar ca altădată.

Am plecat din viața ta! Și ce? Acum că ești departe nici măcar nu pot să te mai strig. Nu mai am voce. Credeam că mă urmai. Dar tu te pierdusei de mult.
Unde ești acum? Răspunde-mi pentru că poate așa aflu și eu unde am ajuns. Ajuta-mă să mă găsesc!

Ascultă-mă când tac și iubește-mă când te ignor!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑

Ziarul românilor din Andalucía

Frați de grai, frați de trai

cireșe amare

As vrea sa numesc acest blog, ca fiind un loc de intalnire al curioaselor, al femeilor care vor sa descopere lucruri noi in fiecare zi. Iar eu voi incerca sa parcurg diferite domenii cu cele mai noi curiozitati. Viata frumoasa e un mix de lucruri marunte!

florian1976.org

al most everything..

jamadariagalt

En pocas palabras, aquí debería escribir de que trata mi blg

A ti por venir

Un lugar donde escribir lo que me apetezca

El quinto Ignacio

Escribir para escapar. Escribir para soportar la realidad.